måndag 26 januari 2015

Biblioteket hemma hos oss.

Hej på er alla denna januarimåndag!
Jag har precis kommit hem efter en regnig promenad från arbetet. 
Nu ska jag snart laga middag men först ett litet inlägg förstås.
   
Så här har vi det i vårt bibliotek på ovanvåningen. 
Jag färgsorterade ju böckerna för en del år sedan.  Det är kanske inte så praktiskt,
 men lite fint är det allt. 

Ett av de två läshörnen i rummet. 

Denna läsfåtölj har ni sett förr.  

Här sitter jag faktiskt väldigt ofta med en bra bok.
Vi sa härhemma för något år sedan att det är ganska många möbler som vi inte använder speciellt ofta och det har vi faktiskt ändrat på. 

Nu har jag hittat flera nya favoritplatser och omväxling förnöjer ju som alla vet.

Jag hoppas att ni har fått en bra start på veckan alla mina läsare. 
En varm kram från @nneli  

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar