tisdag 27 januari 2015

En av mina trevliga arbetsplatser.

Hej på er alla! Jag hoppas att er tisdag har varit toppen! 
 Jag har varit på en av alla mina trevliga arbetsplatser denna dag.

Idag var det Hagalundskolan som behövde min hjälp på eftermiddagen. 
Denna nybyggda och fina skola fylld med härlig personal och trevliga elever 
besöker jag så gärna. 

Idag hade jag bl.a ett samtal i det nya biblioteket.  
Där finns denna fina bokfåtölj med två funktioner, bokhylla och sittplats.
Läcker,va??

Och titta här sitter ju tillverkaren Dan i egen hög person. 


En jordglob hör till på en skola.

Jättefint bibliotek.

And LOVE is....



Här fick jag en ny ide´!!

Utsikt över slätten från personalrummet.
Sämre plats att dricka sitt kaffe på finns ju.

Efter en trevlig stund med elevsamtal och samtal med personal åkte jag tillbaka till min andra skola och arbetsdagen fortsatte några timmar till.

Nu har jag precis gjort fastlagsbullar och jag känner doften av nybryggt kaffe.

Tjenixen och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar