torsdag 15 januari 2015

Matsalsdelen hemma hos oss.

Hej på er alla!
Jag hoppas att ni har det trots regn och kyla.
Här har det varit en ledig dag fylld med både det ena och det andra.

Jag har fått flera frågor om jag inte kan visa hur vår matsalsdel ser ut i sin helhet.
Och visst kan jag det.
Vi har ju numera matsalsmöblerna i ena delen av vårt "stora rum".
Vi hade tidigare en separat matsal.
Men eftersom vi äter nästan alla måltider i detta rum så är det praktiskt att det,
 ligger i fil med köket. Det är alltså köket som man ser till vänster på bilden.

 



På detta sidobord ändrar jag om ganska ofta lite efter humör och årstid. 


Ja, det var allt för denna gång. Nu ska jag återgå till städningen här.

Ha en fortsatt finfin dag så hörs vi lite senare ikväll. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar