tisdag 6 januari 2015

Mellandagsrea.

God förmiddag på er! 
Det blev inget inlägg från mig igår. Dagen rullade på i ett och bl.a så var Johanna och jag på mellandagsrea i Malmö. 
Vi var på Emporia, där det var SALE i alla affärer. 50-70 % rabatt det kallar jag rea. 
Det blev en del inköp bl.a så köpte jag kappa och stövlar. Jag visar senare. 

Jag inhandlade även födelsedagspresent till moster Ingrid som fyllde jämna år igår. 

  

Johanna i en av alla trappor på Emporia.
Ja, jisses vad det är stort där.

Tomtarna fanns fortfarande kvar.

På väg igen, nu mot IKEA. 

Johanna, skynda dig att ta en bild på den "gapande statyn", sa jag medan jag körde.

Jag visar mina/våra fynd lite senare.
Då kommer även ett inlägg från moster Ingrids 70 -årskalas.

Kram på er så länge så hörs vi snart.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar