måndag 19 januari 2015

Födelsedagsfirande!



Gokväll alla mina fina läsare och tusen tack för alla GRATTIS-hälsningar, sms 
meddelanden, kort, mail och annat kul som jag har fått, fastän jag fyllde ojämnt!  
Det är riktigt kul att fylla år, minsann. 
Min födelsedag var igår och vi hade bjudit den närmsta släkten och vännerna 
klockan två för att fira lite.   

Då passade det att bjuda på en klassisk söndagsmiddag med helstekt kyckling, sås, potatis, grönsaker, gele´och inlagd gurka.   


Ser ni Johanna borta i soffan?? 



Johanna tillsammans med sin mormor och morfar.

Vinterdrink till alla gästerna.

Christina fick också plats i soffan.

Ann och Ulf. 

Mårten, Jennifer och söta Annabelle och Henning tillsammans med sin farmor. 

Camilla och Frida i sina tjusiga Odd Molly koftor.

Jakob och Johanna med Ulf emellan sig. 

Efter middagen blev det kaffe med citronkladdkaka,
 chokladkaka med kolakräm och marängtårta.





Annabelle och Henning skojar med faster Anneli.

Jag fick många fina presenter av min kära familj och snälla vänner.
Bl.a så fick jag vackra blommor både blommande och stora gröna växter, ett fint citrusträd med många citroner, pengar, bok, datortillbehör, MonAmi burk, två blusar, vispskål, doftljus, brunch för två på Grand Hotel i Lund.
Allt detta och lite till och ändå fyllde jag bara ojämnt.   












Här sitter vi nu denna måndagskväll och tittar på Idrottsgalan
 och dricker kaffe.

Jag hoppas att ni alla har fått en fin start på veckan.
Kram på er/@nneli  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar