lördag 11 maj 2013

Hjulning,kortspel och middag.

Allt bra med er alla, hoppas jag. Här har lördagen gått i lagom tempo,ingen stress utan bara avkoppling och relaxing.
Det var bara Johanna som fick ett plötsligt infall och började hjula över gräsmattan. Nej, jag hängde INTE på.



                            För er som också älskar pelargoner kommer här några foton på mina senaste inköp.
Detta är en superfin "Appleblossom" variant.

Den här heter "Denticulatum" och doftar underbart av olika citrusfrukter. Hittar ni den så KÖP den. Ni kommer inte att ångra er.
      
Denna art är för mig alldeles ny och jag kan inte namnet på den (ännu) Söt är den i alla fall.

   
    Korthajarna Johanna och Mårten tidigare idag. Koncentrerade......men trots detta så vann jag. (en gång)

   Vinnaren får skrapa en trisslott,vilket jag inte har gjort ännu. Återkommer om det blir en storvinst. Hihi....



 Så här blev kvällens middag, riktigt gott var det.




Så fint att en bit av kamerabandet syns på bilden. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar