lördag 4 maj 2013

Dammiddag med mycket prat och skratt

Fredag idag och det gillar vi, eller hur? Efter jobbet tog jag en liten powernap för att orka med kvällens festligheter. Idag var det dammiddag med vårt gamla gäng som har träffats regelbundet i över femton år. Det är alltid kul att ses, äta gott och snacka en massa. Efter en härlig kväll cyklade vi alla hemåt i den kylslagna vårnatten. Jag hade kjol och inga strumpor medan några i gänget hade vantar.Det var inte varmt om man säger så, men färden hem gick snabbt så man hann inte känna av kylan så mycket.
Kvällens: Marinblått och vitt som är mina absoluta favoritfärger. 


Kvällens fina dukning i grönt och rosa.

Den rosa fördrinken var kall och god.
Vi fick en god fiskgratäng med vacker dekoration. Till detta serverades kokt nypotatis och sallad.
Familjens fina katt ville också vara med.
Jag säger TACK för en trevlig kväll,Susan! Tll alla er andra säger jag Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar