tisdag 14 maj 2013

En helt vanlig tisdag.

Hej på er alla kära bloggläsare!
Nästan en meter lång katt sträcker ut sig och relaxar denna tisdagskväll. Idag har det verkligen varit     omväxlande väder. Från duggregn till ösregn,från kyla till lite sol och värme i e.m och ikväll.




                                Denna stol kommer från House Doctor. Ja jag har en i mässing också.
Jag tyckte att de var så fina så jag slog till med två.  Höjden är 18 com så de är lite större än man kan tro. 


Musse följer mig som en liten hund vart jag än går. Här är hon olydig och sitter på bordet.

Vad är detta,tänker ni nu....? Jo,det är kvällens middag nämligen stuvad vitkål. Till detta hade vi knaperstekt bacon.   
 Hur gick det med filmen "Berättelsen om Pi " då? Jo, det gick inte så bra för vi var alldeles för trötta igår kväll för att orka se film i två timmar. Så filmen har vi kvar att se en annan kväll. Recension kommer då (I promise)
Nu vankas det lite schlager för att komma i rätt stämning till lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar