lördag 11 maj 2013

Nytvättat och skön lördag....

Mmmm,lördagsmorgon och jag hoppas att ni alla har vaknat upp och mår fint! Här återvänder krafterna mer och mer och det är skönt. Jag vaknade jättetidigt men somnade om efter att ha legat och läst en stund. Som tur var ringde telefonen klockan tio så att jag kom upp då.
Frukost och dagens tidning och hänga ut tvätten står på tur nu.

Jag ser fram emot en skön helg hemma utan något inplanerat. Det var länge sedan sist så det ska bli riktigt skönt. Idag blir det grillat igen,igår hoppade vi ju över detta.
Johanna sa precis "grilla nu inget gott idag, när jag inte är hemma". (Hon ska på 20 årsfest igen ikväll.) Nej, vi ska grilla något riktigt "räligt (skånska)" och illasmakande idag. Hihi.
Det får nog bli lax med citronsmör, färsk sparris,mandelpotatis. Mmmm,längtar redan tills jag känner grilldoften. Det passar utmärkt idag för det är nämligen bara maken och jag som gillar fisk i den här familjen.

Nu till tvätten....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar