torsdag 9 maj 2013

Blommor och bok.

Efter en Ipren orkade jag bege mig ut i trädgården en sväng. Jisses, det växer så det knakar och man kan nästan se hur det växer. Det är riktigt spännande att komma ut och se vad som har hänt under natten.

Tyvärr hade de här pense´erna blivit torra. Jag dränkte dem i vatten och hoppas att de piggnar till.

Det hoppas jag att jag själv också gör. Det är ju så mycket man vill göra. Vi har i alla fall bestämt att det blir grillat till kväll och därefter luffarbridge i trädgården. Det är nog ungefär vad jag orkar med idag.


Jag tog några trädgårdsfoton till när jag ändå var ute med kameran.



Nu ska jag läsa lite i den här boken. Det är den som vi ska läsa i vår trevliga bokcirkel till nästa träff som är den 4:e juni.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar