torsdag 2 maj 2013

Fika utomhus och konstnärlig talang.




Direkt när vi kom hem från Malmö fixade jag fika och sen kom mina föräldrar. Kaffe,kakor och glass på altanen och sen skulle de vidare till min bror i Lund. Jag palnterade då i min nya kruka och fixade lite annat i trädgården. 
Vi har haft en fin 1:a maj med sol och det hoppas jag att  ni också har haft mina fina läsare. Kram till er alla!  Ja, ni börjar faktiskt bli riktigt många nu och det är så roligt. Skulle vara kul med en liten kommentar från er någon gång också. Skulle vara så roligt att veta vilka ni är.......



Snillen spekulerar,nej det är bara min far och min make som diskuterar trädgårdsarbete. 

Här kommer mor med kaffebrickan. Jag hade tänkte att vi skulle fika i lusthuset för första gången i år. Det var dock så varmt och skönt att vi kunde sitta utomhus istället.
Direkt när vi hade kommit hem från Malmö sprang Johanna och intog solstolen på altanen på ovanvåningen. En av familjens soldykare.... 
Musse föredrog att spatsera omkring och känna alla dofter och jaga en och annan humla.
Flaggan i topp denna dag förstås.
Johanna som älskar att rita och måla,speciellt och extra härligt om man kan sitta ute i solen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar