söndag 5 maj 2013

Trevlig kväll tillsammans med goda vänner.

Jag har passat den här söta grannkatten,GOSAN  några dagar. Hon har fått komma ut en liten stund varje dag för att få lite frisk luft och lite omväxling. Hon är 20 år gammal nu men "still going strong".

Gosan,en jättesöt katt som jag/vi gärna passar lite då och då. 
Ute på äventyr.
Nu ska maken och jag åka på middag och trevligt umgänge hos "gamla", goda vänner. Bye,bye,vi ses senare. Wrooom..... 
Nu är vi framme hos Ann och Håkan,kvällens trevliga värdpar. Ann hälsar välkommen med ett glas supergott bubbel.


Nästan hela det glada gänget samlat, förutom fotografen d.v.s undertecknad..

Herr och fru Skie.
Lasse hade sina solbrillor på sig tills solen gick ned.

Jag hade Ulf (Richard Gere) till bordet. Skål på er!!! Ja, jag drack lite,lite vin trots att jag körde.  

Efter god mat och dryck blev det skojsiga lekar med sång och musik. Så himla kul att tävla i musik till Tv-serier och filmer och superbra låtar. En portion nostalgi och så kul. Här samarbetar vi så bra.

Laget "När blir det cognac" klurar på svåra frågor.
Du Mårten, vilket år var det nu som "Start me up" med Rolling Stones kom????
Lite trendspan hos värdparet medan vi väntade på kaffet.
Ägget.

Vacker sitthörna med Lamino.  Vackra liljor inköpta i Köpenhamn.

Håkan samlar på Tintin-grejer. Här har han fällt in några i golvet (med belysning) Jätteläckert!

Klockan 02.00 hade vi umgåtts,ätit gott, sjungit och skrattat en hel kväll och det var dags att säga tack och åka hemåt för lite välbehövlig vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar