lördag 11 maj 2013

Fest,present och Morse.

Så här såg Johanna ut när hon skulle på kvällens 20 -  årsfest. Somrig och fin i en klänning som var en present från mig när jag var i Miami förra året (faktiskt nästan exakt vid denna tid.) Härligt minne...

Helgens båda 20 - åringar fick likadana presenter. Varmchoklad mugg med olika tillbehör bl.a. kakaopulver och visp samt varsin pärlring.





Maken och jag roar oss dock härhemma denna sköna lördagskväll. Det hoppas jag att ni också gör (roar er alltså) på olika sätt. En sak är dock säker,det blir inte "Kommissarie Späck" som vi ska titta på ikväll. Får jag bestämma så blir det sista delen av "Unge kommissarie Morse". Så jäkla bra! Precis "my cup of tea" Nej,inte mer tjat om detta nu. Vi får se vad Mårten tycker.......

Kram på er så hörs vi i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar