onsdag 25 juni 2014

Afternoon tea!

Hejsan svejsan....
Jag måste bara tipsa om en riktigt fin bok om Afternoon tea. 
Här finns fina recept, bra tips och lite historik om te.  



Jag hoppas att er onsdag har varit bra. Själv har jag jobbat hela långa dagen och försöker nu bli klar med allt inför semestern. Många samtal och flera utredningar m.m. som ska skrivas. Jag var så seeeg i morse och kände att det ska bli så skönt med semester.
Men när man väl är framme på jobbet så går det hur bra som helst och tröttheten försvinner.
Det är faktiskt ganska mysigt att bara vara några få som arbetar, även om det är väldigt tomt och annorlunda på en skola när eleverna har lov.

Nu har jag precis klarat av lilla vattningsrundan i trädgården för idag har det faktiskt inte regnat en droppe här hos oss. Klockan nio är det filmdags. Då ska vi se " Det är aldrig för sent Larry Crowne".
Kaffe och en GB-sandwich får det bli till filmen.
Kram på er....   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar