tisdag 24 juni 2014

Härlig kväll med bokklubbsgänget.

Gomorron på er! 
Jag hann tyvärr inte blogga igår, för efter avslutad arbetsdag skyndade jag mig hem för att fixa inför kvällens lilla bokklubbsmöte. 

Efter en drink med smördegssnittar på en kylslagen altan serverades kvällens finfina gäster smörgåstårta och vin i lusthuset.




Kära vännerna Karin, Ing-Marie,och Ingela. 



Vårt glada bokklubbsgäng!

Maken tittar in efter jobbet för att säga hej. 



Senare blev det kaffe och marängtårta med lemoncurd, grädde och blåbär.



Selfies är kul! 

Vi hade en härlig kväll i lusthuset med mat, vin, mycket prat, många skratt och nya böcker att läsa över sommaren. Mörkret föll utanför fönsterna denna lite kyliga junikväll men med goda vänner och många tända ljus var det inga problem att hålla värmen.

Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter kära Kimmia
(samlingsnamnet för Karin,Ing-Marie, Mia och Anneli.) 

Efter lite disk och fix i köket var det skönt att gå till sängs med min alldeles färska bokklubbsbok.
Nu, mina läsare är det dags för morgonpromenaden och sen väntar arbete i Lund.

Kram på er alla så hörs vi ikväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar