onsdag 11 juni 2014

Utvärderingsdag hemma hos mig.



Idag kom 13 av mina finfina kolleger och chef hem till mig för att arbeta med utvärdering, kring elevhälsa m.m. m.m. 
Vi inledde dagen med kaffe/te och bullar med skinka och ost och chili. 
'


Här sitter tre av mina kära kolleger, Anne-Karin, Linda och Linda, just på denna bild ganska allvarliga. 


Nu är vi på väg för att äta lunch. 
Lunchen intages och sen kan arbetet fortsätta.


Kerstin, Boel och jag satt vid ett eget litet bord.

En liten sväng ut i trädgården blev det också trots att denna dag var ganska molnig och regnig.

Rigmor, Åsa och Annika förlustar sig i lusthuset.

Efter en dusch och klädbyte är jag nu redo för att vara med som personal på niornas avslutningsfest på Boklunden. Vi hörs! Hoppas att det blir upphållsväder.....

Kram på er.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar