måndag 30 juni 2014

Trädgård 4 och 5.

Hej på er alla! Idag har jag hunnit med många trevliga saker. 
Detta berättar jag mer om i nästa inlägg.

Nu tänkte jag visa de resterande bilderna från trädgårdsvisningarna igår.    




Ovanstående trädgård var hos ett ungt par med en charmig liten son. Trädgårdsintresserade, flitiga och kunniga. Kul att se deras fina trädgård som de byggt upp under ca tre år.

Nedan kommer bilder från Helle Hjorts vackra hus och trädgård.
 


Vi fikade på ett härligt ställe i trädgården. 

Det smakade utmärkt med Ringobullar ( det är så gott), rulltårta med smörkräm och citronpaj. Maken åt upp sin paj så snabbt att den inte hann fastna på något foto.
Hemlagad flädersaft smakade utmärkt till. 

Vacker plats att inta sin frukost på.




Även här fick vi lite tips och inspiration för vår egen trädgård.

Jag och mina sköna spetsskor på trädgårdsrunda.  



Ännu en härlig uteplats.

Mycket vackert och smakfullt anlagt.

När vi kom hem igen åt vi en massa goda rester och sen frossade vi på jordgubbar och tittade på fotboll.

Nej, nu är klockan mycket igen och det är dags att sova!
Gonatt kära vänner, vi hörs imorgon.







.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar