tisdag 17 juni 2014

Tips om några kul sommarprylar.


Här har jag precis kommit hem från arbetet efter en snabb cykeltur hem. 
Det har varit sååå varmt på mitt arbetsrum idag. Tur att jag har fläkten...

Nu är det skönt att sitta här en stund med dubbeldörrarna öppna, blogga lite, gosa med katten och bara slappa. Dagen började tidigt med frukost och promenad innan jag sen cyklade till arbetet så nu är jag trött.
Maken är på arbetet och Johanna är i Lund som vanligt.

Jag måste bara tipsa er om denna fina sommarradio som finns på Clas Olsson för en hundring. 
Visst är den söt.... Johanna har fått ett matchande strandlakan att ha till. 

När jag var på Clas O så var det egentligen detta fina Yatzyspel som jag skulle köpa.
Kan bli kul att ta med i picknickkorgen i sommar.


Jag har lagt den lilla tärningen bredvid för att ni ska se hur stoooora de nya tärningarna är. Kommer att passa bra att ha på stranden.
Annars kan man ju alltid ha tärningarna
som en kul inredningsdetalj.

Ha det så bra så hörs vi lite senare..... zzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar