söndag 22 juni 2014

Jakob hemma över sommaren och några foton från när barnen var små.

Söndagskväll och jag, Mårten, Johanna och Jakob har ätit middag tillsammans som på den gamla goda tiden. Jakob har nu kommit hem för att bo hos oss över sommaren. Han har vinkat av Maria som ska jobba i Norge under sommaren. 

Mårten grillade hamburgare med massor av goda tillbehör bl.a friterade lökringar som vi åt på altanen precis innan regnet kom.

Och tänk att familjen slapp att jag sprang runt med kameran ikväll. 
Istället satt jag och bläddrade i ett album från en midsommar för ganska många år sedan. Jag hittade då detta foto på mig och barnen i Vitemölla. 



Jag hittade även den här roliga bilden på Johanna och en "slätstruken" kanin. Hehe  

Ungarna slappar i hängmattan i Vitemölla. Härligt.

Nu ska jag skynda mig att förbereda lite till i morgon då jag ska ha mina bokklubbskompisar här på middag.
Hej svejs så ses vi snart igen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar