söndag 1 juni 2014

Härligt kalas hos min fina vän, Eva!!!



Här har vi nu kommit hem till Eva,min fina vän sedan ungdomens dagar för att avsluta lördagen. Här sitter vi på hennes rymliga balkong på femte våningen mitt i centrala Lund. 
Min härliga barndoms-ungdomskompis Susanne, maken Mårten, Jonatan och Johanna i den sköna försommarkvällen.   
Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat, härligt umgänge tillsammans med så trevliga vänner, smaskig tårta, avec (whisky för min del!!), gamla minnen, glada födelsedagsbarn (Eva och sonen Ted) i en härlig blandning.  

Johanna med kvällens första men inte sista pralin.

I väntan på tårtan.

Supergod tårta med banan, marsipan, maräng och grädde, vilken god kombination!

Härliga värdinnan, vännen och födelsedagsbarnet Eva tillsammans med Alvaro och Jonatan. 


Tre glada män till tre gamla ungdomskompisar. Mårten, Daniel och Pelle.

Lisa, Eva, Carl-Johan och Kylle.
Två av mina fina vänner, Lisa och Kylle. Vi har alla fortfarande så kul tillsammans efter alla dessa år. 
Från Evas nya lägenhet har man finfin utsikt mot Kristallen.
Haha, det hade vi så kul åt....
Ja, man kan ha kul åt det mesta i glada vänners lag och en och annan whisky...

Här poserar Eva tillsammans med sin syster och hennes fyra söta barn, Amanda, Amelia, Adam och Alice. Så fina namn också.

Eva ska försöka ta ett foto på oss alla med Johannas mobil. 



Resultatet blev denna bild.
Make och dotter på kalas.

Johanna som har lånat sin pappas kavaj. Här är det dags att tacka för en jättetrevlig kväll.

En bild på ett av Evas fina stilleben med Ulrika Hydman-Wallien får avsluta kvällen.  

TACK, Eva för en fin kväll! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar