onsdag 11 juni 2014

Jättetrevlig fest när Martin tog studenten..

Igårkväll var vi på studentfest hos Lisa och Pelle i Bjärred när Martin, deras "minsting" tog studenten. Underbart väder, glad student, god mat och dryck och nöjda gäster. 

Här nedan poserar  Johanna med Martins present. 


Här har vi precis grattat den glade och nybakade studenten.

Stolte fadern Pelle höll ett fint tal til sin son.

Jättegod mat från Långa Längan i Bjärred.


Den här tuppfile´n var underbart god.

Min kära vän Lisa, studentens mamma och kvällens värdinna här omgiven av sin svärmor Siv och "svärdotter" Moa.

Här är dagens student Martin fotograferad tillsammans med brorsan Fredrik och en ung Zlatan.
Det är STORT!!!! 
Storebrorsan Fredrik höll ett roligt och trevligt tal till sin bror, där han visade bilder ( bl.a bilden med Zlatan)och gjorde en graf över Martins liv.
Här sitter han efter talet tillsammans med flickvännen Moa och en polare.


Mmmm, goda tårtor.....

Marängtårta med jordgubbar och hallon. Så goood.

Finfina värdparet och våra goa vänner Lisa och Pelle poserar framför tältet med alla gäster.

Här satt vårt lilla gäng och drack kaffe och smaskade i oss tårta. 

Johanna och Martin!  
Den här glada bilden får avsluta gårdagens jättetrevliga kväll.
Lisa, Kylle, jag ,Christian,Eva, Annelie och Johanna.

Vi önskar Martin all LYCKA TILL framöver.

Kram till alla er läsare också och hoppas att ni får en bra dag.
Själv ska jag ha mina kolleger härhemma för en utvärderingsdag.
Hoppas att det vackra vädret håller i sig, men jag har hört ryktas om regn.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar