söndag 29 juni 2014

Farbror Blå och mys på altanen dock inte med herr Blå.

Min lilla Farbror Blå serie har utökats med en liten bricka. Jag tycker att denna serien är helt underbar. Jag har ett presentkort på Tehuset Java sedan födelsedagen och det är så kul att kunna gå dit då och då och välja ut något fint. 


Om ni inte har läst/tittat i Andrea Engsälls fina "Gör om hemma" bok så gör detta. Fina tips och vackra bilder.   



Johanna och jag satt på altanen och mös (småtokigt ord) i nya soffan igår kväll. Sen åkte hon till Lund as usual och jag fick mysa med katten och maken istället.




Nej, mina kära vänner nu får ni ha en fin söndag!

Jag och Mårten ska bl.a cykla till T.Hällestad och titta på vackra trädgårdar
på "Öppen visning" (hos några vänner där.)

Vi hörs senare.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar