lördag 14 juni 2014

Några favoriter till från Fredriksdal.

Lördagsmorgon och en hel del att göra innan den riktiga helgkänslan, 
 kan infinna sig. Jag ska köra till stan och ordna en del ärenden.
Jag ska även städa huset och rensa i trädgården. 
Vackert fönster på Fredriksdals cafe´. 


Sommaräng med bl.a vallmo, smörblomma och olika sorters gräs

Jag fick en liten ide´ inför den egna trädgården.

Känner ni doften??

Spännande bokhäckar på Fredriksdal. 

Fredriksdal är verkligen "the roses place". Jag köpte ett par saker på
Flora Linnea (dock inte rosor) och det ska jag visa er lite längre fram .

Nej, nu ska jag ta tag i dagen.....
Vi hörs.....  

2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmlördag, 14 juni, 2014

    Tyckte jag kände igen det stället (trädgården)
    Var där förra sommaren o tittade - men i ett helt annat ärende (våran familj är geocachare)

    Riktigt fint!
    Trevlig kväll =)

    SvaraRadera
  2. Javisst är där underbart,Camilla! Tack för din kommentar och ha en fin kväll.
    Kram Anneli

    SvaraRadera