torsdag 12 juni 2014

Födelsedagsfika på altanen.

Efter avslutat arbete så blev det eftermiddag/födelsedagsfika på altanen i härligt väder.
Citronkladdkaka och gräddbullar med olika smaker serverades till kaffet.

Jag kan dock säga att jag orkade inte äta några kakor efter den bastanta lunchen.
 


Mor/mormor Anita tittade också in för att gratta Johanna.

Johanna med sin mormor. 

Johanna och Oscar. Det var första gången som jag träffade Oscar och vi hade alla en riktigt trevlig eftermiddag.  
Johanna var gladare än hon ser ut på bilden, den lite bistra minen kan ju bero på mammas kamera.  Vad tror, ni?? :)
Oscar var verkligen lätt att lära känna och en trevlig kille. Vi hade dessutom många gemensamma bekanta.  
Och nej alla som undrar, det var ingen utfrågning från min sida.... Så det så.... 
Den här bilden har Johanna, förresten tagit.

Nu hoppas jag att ni alla har en fin kväll och en varm kram på er!
Själv slappar jag i fåtöljen och lyssnar på bra musik efter en intensiv vecka med gäster, fester, kalas och annat kul.
Trevligt, trevligt, men det tar på krafterna....Man är ju inte 20 längre!!   Hehe...

Vi hörs i morgon!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar