söndag 15 juni 2014

"Visdomsord" och en vit ros.

Hej på er! 
Det här kortet hittade jag på det gamla tryckeriet på Fredriksdal i fredags. 
Visst är texten lite rolig och sann.
 Nu väntar solstolen en stund innan det är dags att grilla.   


Jag blev glad när jag hittade den här kritvita rosen på "Buketten".
Ofta är de lite gul-vita och det gillas inte.
En av alla mina hästjäklar har också kommit med. Hehe...   

Ha nu en fortsatt fin eftermiddag så hörs vi snart igen.
Då ska jag berätta lite om en typisk Anneli-grej när jag skulle handla lite idag.
Men, som sagt, det berättar jag lite senare.
Kram på er!   



2 kommentarer:

  1. Kram på dig du helsköna typ!
    Ingrid E... som gått på SOMMARLOV!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Ingrid! Då säger jag ha ett skönt sommarlov och njut och koppla av. Nästa termin tar vi nya tag. Tack för gott samarbete!!!
    Kram från en (skön) typ till en annan Anneli

    SvaraRadera